מדבקות קיר למשרד – מיתוג קירות

חברת חזיקד"מ המובילה בפתרונות מסחור חזיתי מציעה ללקוחותיה העסקיים מדבקות קיר למשרד מעוצבות. המדבקות האיכותיות תורמות למיתוג בית העסק ולשיפור חזותו, והן מוצעות בהתאמה אישית למגוון תחומי עיסוק ולצרכים שונים.

הצורך בעיצוב משרדים

בעבר הרחוק משרדים עוצבו בעיקר מתוך מחשבה פרקטית ופונקציונאלית, אך כיום המצב שונה לחלוטין. בימינו עיצוב משרדים נועד לספק גם מענה אסטטי התורם למיתוג העסק ומעניק מרווח עבודה שנעים ונוח לשהות ולבקר בו.

 

יתרה מכך, כיום מעצבים משרדים עם סיוע מקצועי במטרה ליצור שפה אסטטית אחידה המותאמת למסרי, ערכי ותדמית העסק.

 

העיצוב שם דגש על כל פרט ופרט במקום החל מרהיטי המשרד, דרך גווניו ועד לחזות קירותיו. וכשזה מגיע לחזות הקירות, לא מספיק לצבעם בגוון מתאים אלא חשוב גם שלא להותירם ריקים ולעטרם בדימויים רלוונטיים המוצעים כיום עם מדבקות קיר למשרד על מנת למתג את הקירות.

דגש על עיצוב קירות המשרד

אחד המשטחים הגדולים והחשובים במשרדים, שלא אחת אינו מממש את מלוא הפוטנציאל, הם קירות המשרד.

 

מדובר למעשה בשטחים מאוד גדולים במרחב העסק אשר צביעתם בגוונים אחידים ומותאמים לעיצוב הכללי מותיר אותם די משעממים.

 

זאת בזמן שהם יכולים לשרת שלל מטרות חזותיות נוספות שניתן להשיג בימינו כולל מיתוג קירות בעזרת מדבקות קיר מעוצבות למשרד כפי שחברתנו מציעה.

איך לבחור מדבקות קיר

מיתוג מדבקות קיר הינו תחום חדש בעיצוב סביבת העבודה, מקומות עבודה, מרכזי שרות לקוחות, מוקדי מכירות ומוקדי שרות, חדרי ישיבות מדרונות המשרדים ועוד.

 

בשוק קיימים מגוון רחב של פתרונות למדבקות קיר ממותגות, מדבקות וניל, מדבקות חלביות, מדבקות חיתוך אותיות, מדבקות טפט, מדבקות אנטי סאן, מדבקות אלומיניום ועוד…

כיצד להתאים מדבקות קיר לעיצוב המשרד

 התאמת סוג המדבקה נגזרת מהעיצוב הנבחר ומסוג הקיר, גבס, בטון, זכוכית, עץ וכו'. מומלץ להתייעץ עם נציג מקצועי מחברת חזיקד"מ בתחילת תהליך תכנון העיצוב לקבלת סוגי המדבקות המומלצות למיתוג.

 

התאמת מדבקה המיועדת להדבקה על קיר בטון שונה ממדבקה המיועדת להתקנה על קיר גבס.

 

התקנת המדבקות דורשת מיומנות גבוהה, אנו מעסיקים מתקינים בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום לקבלת תוצאת התקנה איכותית 

מדבקות קיר למשרד - מיתוג קירות במשרדים

איזה משפטים מתאימים למדבקות קיר למשרד

 התחום הנ"ל מותנה בגרומים רבים, החל מאופי עיסוק הפירמה וכלה בשפה הגרפית של הפירמה או המותג. מדבקות קיר למשרד הינן שילוב של אמנות ותכליתיות, ומטרתן להעביר מסרים בצורה יעילה וברורה.

 

חברות רבות בשוק בוחרות במדבקות קיר כפתרון מתאים ומשכנע לעיצוב החללים הפנימיים והחיצוניים.

 

קיים הבדל משמעותי בבחירת משפטים המותאמים לחדרי ישיבות לבין משפטים המיועדים להמרצת אנשי מכירות או שרות לקוחות במוקדי שרות ומכירות.

באיזה גודל מגיעות מדבקות קיר למשרד

בדרך כלל האדריכל או מעצב הפנים הם אלה שמחליטים מה תהיה גודל המדבקה המותאמת לפרופורציית הקיר המיועד למיתוג.

 

ישנם חללים המתאימים למיתוג מדבקה על כל שטח הקיר וישנן מקומות ששם יתאימו יותר אלמנטים גרפיים בחיתוך אותיות, מומלץ לפנות אלינו לקבלת דוגמאות ואפשרויות מיתוג מגוונות על קירות שונים.

מדבקות קיר מעוצבות למשרד

בעזרת מדבקות קיר מעוצבות תוכלו לשדרג את חזות המשרד שלכם בעלות לא גבוהה. אנו נעצב עבורכם מדבקות בהתאמה אישית לאופי ותדמית העסק עבור כל נושא ובכל גודל ומאפיין חזותי מבוקש. בין היתר, מדבקות אלו יכולות להכיל את שם ולוגו החברה, טקסטים המעבירים את מסריה וחזונה, ובנוסף הן יכולות להיות עם הדפסות של צילומים הקשורים לעבודת או צוות המשרד, לשמש כמדבקות הדרכה או מדבקות אווירה. כך למשל, נוכל לעצב עבורכם מדבקות היוצרות אווירה הומוריסטית, צעירה ותוססת, אווירת יוקרה או אווירה ייחודית ויצירתית.

 

כמו כן, נדאג לעצב את המדבקות בהתאם לחלל ולמתחם שעבורו הן מיועדות, בין אם לחדר ישיבות, דלפק קבלה, מטבח עובדים, או כל מתחם אחר.

מדבקות קיר למשרד באמצעות חברת חזיקד"מ

באמצעות מדבקות קיר למשרד, יכול בעל העסק לבסס את מעמדו בשוק התחרותי ולייצר בידול שיגרום לקהל לקוחותיו להישאר נאמן לאורך זמן. התקנת המדבקות קיר אינה תהליך פשוט, אך באמצעות חברה מקצועית ומנוסה, ניתן לעשות זאת, להצליח ולהגיע אל המטרות.

 

במידה שאתם מעוניינים למתג את העסק שלכם באמצעות הדבקת מדבקות לקיר בצורה מוצלחת וליהנות מכל היתרונות של מיתוג משרדים מקצועי, אתם מוזמנים לפנות אל החברה שלנו – חזיקד"מ.

 

במהלך 32 שנות פעילותינו רכשנו ידע נרחב בעולם המיתוג והתקנת המדבקות קיר התוצאות של עבודתנו מדברות בעד עצמן. העובדים היצירתיים שלנו, הנאמנות, המרץ, הניסיון והיחס האישי שאנו נותנים לכל אחד מלקוחותינו, מאפשרים לנו למצוא את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר עבור כל לקוח.

 
להזמנת מדבקות קיר מעוצבות למשרד באיכות גבוהה ועם התאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצוע בנושא, צרו קשר עם חזיקד"מ בטלפונים 072-2409955, 052-6747837 או במייל Sales@www.hezikdm.co.il.

קרא עוד: מדבקות חלון, מדבקות רצפה, ביתנים לתערוכות

למידע נוסף, חזור לעמוד הבית >>

 

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial