תצוגה לתערוכות

תצוגה לתערוכות

אם יצא לכם פעם להסתובב בתערוכות גדולות, ודאי שמתם לב לתצוגות המפוארות של המותגים והחברות השונות בביתנים בהם הם מציגים. תצוגות אלו מהוות, למעשה, כעין סניף של החברה, הממוקם ברחבי התערוכה. התצוגה בתערוכה מאפשרת לחברה לחשוף את מוצריה ולהציע אותם לקהל המגוון. תצוגה לתערוכות מרשימה ובנויה היטב במסגרת ביתן מרשים ובולט, תמשוך אנשים רבים, ובכך תגדיל את חשיפת החברה לקהל הרחב.

איך בונים תצוגה בתערוכה?

הצגה בתערוכה הינה פרויקט מורכב, הדורש תכנון מוקדם ומחשבה רבה. לפני הכול, המעצב יושב עם הלקוח על מנת לגבש את הרעיון העיצובי והפרסומי אותו הוא מעוניין להעביר בתצוגה. לאחר מכן מגיע שלב הסקיצה, בו מוצגות לפני הלקוח דוגמאות על פי הרעיון שגובש מראש.

בשלב הבא, יש להמחיש ללקוח את התצוגה בהדמיה דו ותלת מימדית, על מנת לספק לו את התמונה הקרובה ביותר למציאות. רק לאחר קבלת האישור הסופי של הלקוח, יועברו הקבצים המתאימים לבית הדפוס, תוך פיקוח על איכות ושלמות העבודה.

מה כוללת תצוגה לתערוכות?

תצוגה לתערוכות יכולה לכלול מגוון פריטים, בהתאם לצרכי הלקוח וגודל ומקום התצוגה. קיימים סוגים רבים של תצוגות, כגון: במות תצוגה, סטנדים לתצוגת המוצרים, מעמדי פרוספקטים, לוחות לתצוגה, תצוגה מאוישת בנציגי שירות ומכירה, תצוגה המציגה את המוצרים בלבד (כמו תצוגות רכב וכו') ותצוגת מיתוג המציגה את ערכי החברה, תדמיתה או את ההיסטוריה שלה. בדרך כלל מכילה תצוגה לתערוכות מגוון דוכנים,דלפקי מכירה וקבלת קהל, פינות ישיבה וכסאות, חומרים שיווקיים, מזכרות וחומרי מיתוג כמו מחזיקי מפתחות, עטים, לוחות שנה, כיבוד שתייה ועוד.

איכות חומרי הצגה בתערוכה

תצוגה לתערוכות היא פרויקט יקר מאוד, ופעמים רבות משתמשים בתצוגה למגוון תערוכות שונות. היות והתצוגה מורכבת מכמות רבה של פריטים, מתקנים מיוחדים, הדפסות, גבס, תאורה, שטיחים, פלזמות ועוד, נוהגים להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר, העמידים גם בהרכבות חוזרות ונשנות של התצוגה, על מנת שהיא תחזיק לאורך זמן. אחסון תצוגה לתערוכות חייב גם הוא להיות מקצועי, על מנת לשמור על חלקי התצוגה מפגעי מזג האוויר, עובש, רטיבות, או כל דבר אחר העשוי לפגוע בחומרי התצוגה.

דגש על הגימורים

פעמים רבות, ניתן לראות תערוכות יפהפיות ומעוצבות, אך במבט מקרוב מתגלים אי אלו 'פשלות' קטנות: הדפסה מפוקסלת, קירות עקומים קמעה, שריטות, שפשופים, קמטים במדבקות, בועות אויר בהדפסות, שטיח מתקפל (שלא הודבק טוב) ועוד. כל אלו פוגמים בחוויית הלקוח, ופעמים רבות עושים הגימורים את ההבדל בין הצגה בתערוכה טובה לבין תצוגה מוצלחת במיוחד !

אנו שמים דגש רב על הפרטים הקטנים, על מנת לוודא שהתצוגה אכן מושלמת. כי הצלחה שלכם — היא גם ההצלחה שלנו.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial