מיתוג חזותי לחנויות

מיתוג חזותי לחנויות

כשבעלי עסקים פותחים חנות או עסק פיזי באחד מרחובות העיר או בקניונים שונים ברחבי הארץ, המטרה העיקרית שלהם היא לגרום ללקוחות שמסתובבים בחוץ להיכנס אל החנות ולבצע רכישה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מיתוג חזותי לחנות, כזה שיסקרן וימשוך את העין של אנשים אקראיים שמסתובבים ברחוב או בקניון.

בארצות הברית ניתן לראות שבעלי חנויות שונות בוחרים להשתמש באמצעי מיתוג פיזיים ומוחצנים כמו אנשים שמסובבים שלט גדול עם שם החנות, אנשים המחופשים לבובות ענקיות שקשה להתעלם מהן או אמצעים אחרים כמו שלטים גדולים וזוהרים ובובות גומי שזזות ברוח.

בארץ שיטת המיתוג הזו נחשבת לאגרסיבית, וכל מיצג המוני כזה יכול לגרום את הפעולה ההפוכה עבור הלקוחות – שהיא דחייה והתעלמות מהצורה המעט בוטה והמכירתית הזו. אז כיצד בעלי עסקים בארץ יכולים למתג את החנות שלהם באופן בולט אך שאינו מנקר עיניים? 

אפשרויות של מיתוג חזותי לחנויות – מיתוג עסקים

ישנם דרכים שונות בהן חנויות יכולות למתג את עצמן וכך למשוך את הלקוחות הנכונים לעסק. אחת מהן היא באמצעות שילוט פנים או שילוט חיצוני, מדבקות ממותגות המיושמות על גבי חלונות הראווה. מכיוון שלרוב החנויות הפיזיות יש חלון ראווה המציג כלפי חוץ את המוצרים שקיימים בחנות, הרי זה מתבקש להציג את מה שקורה בתוך החנות באמצעות מדבקות צבעוניות ומושכות שיגרמו ללקוחות להימשך אל החנות.

כדי שהמדבקות יעניקו את המיתוג המתאים, עליהן להציג את הקונספט והאופי של החנות עוד לפני שהלקוח חוצה את דלת הכניסה. משום כך כדאי לשלב את לוגו העסק על גבי החלונות, יחד עם אלמנטים נוספים ומשחק של צבעים שיבלוט לעין. 

מיתוג שימשוך לקוחות אל החנות

כדי שהמיתוג החזותי, מיתוג עסקים ימשוך לקוחות, יש לחשוב קודם כל על המסר שהמיתוג יעביר ועל הצורך של הלקוחות כדי שהם יבחרו להיכנס אל החנות ולבצע רכישה בסופו של דבר. כמובן שבנוסף יש לקחת בחשבון כי המיתוג יענה על הצורך של החנות, והוא לפנות אל הלקוחות הנכונים ולגרום להם להרגיש שהם זקוקים למוצרים או לשירות שהיא מציעה.

לדוגמה חנות משקאות אלכוהוליים צריכה להעביר את המסר הנכון כלפי קהל יעד בוגר, ולא לנערים או ילדים. לכן המיתוג המתאים בעזרת מדבקות ממותגות יכלול את מבחר המשקאות שיש לחנות להציע, בנוסף למחירים אטרקטיביים או הנחות שוות שהלקוחות המזדמנים שעוברים מחוץ לחנות לא ירצו לפספס.

מיתוג עסקים  שיותיר זיכרון מיוחד

נוסף על המשיכה של הלקוחות אל תוך החנות, העיצוב החזותי נועד גם כדי להשאיר זיכרון מיוחד אצל עוברי אורח שחולפים על פני החנות. מדבקות ממותגות על גבי חלונות הראווה עם סלוגנים מנצחים, תמונות מעניינות או איורים מסקרנים יכולים להיחרט בראשם של עוברי האורח במקום גם אם אינם זקוקים למוצר או לשירות של החנות באותו זמן נתון. כך שלטווח הרחוק הם יזכרו מיד בחנות המעניינת שהם נתקלו בה כשהם יזדקקו לדבר מה מהחנות, או אפילו כשמכרים שלהם ישאלו אם הם מכירים חנות רלוונטית.

לסיכום, אין ספק כי מיתוג חזותי לחנויות יכול למנף את יתרונות והצלחת העסק, ולמשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שיבצעו רכישה חד פעמית או אפילו יהפכו להיות לקוחות קבועים.

מהו מיתוג עסקים

מיתוג עסקים הינו השקעה במיתוג ובפרסום בחללי המרחב הקמעונאי והעסקי להשפעה מיידית ומשמעותית על המודע ותת מודע על מבקרים ולקוחות פוטנציאליים.

מיתוג חזותי לעסקים הינו  תחום חדש בעיצוב נקודת המכירה, מיתוג קירות, מדבקות חלונות ראווה, מקומות עבודה, מרכזי שרות לקוחות, מוקדי מכירות ומוקדי שרות, חדרי ישיבות מדרונות המשרדים ועוד.

בשוק קיימים מגוון רחב של פתרונות ל מיתוג חזותי לעסקים, מדבקות וניל, מדבקות חלביות, מדבקות חיתוך אותיות, שילוט מואר, שילוט תלת ממדי, סטנדים מעוצבים ועוד…

מה החשיבות של מיתוג חזותי לעסקים

מיתוג חזותי עושה יותר מאשר ליידע. לקוחות מניחים הנחות של עסק בהתאם לאיכות ואטרקטיביות המיתוג שלהם. הנחה זו עוברת לאופן בו הלקוחות תופסים את איכות המוצרים והשירותים של המותג.

חוויית הקמעונאות של המותג שלך צריכה להקיף הכל. זה כולל מודעות, קידום מכירות, מדיה חברתית, אתר האינטרנט שלך והמיתוג החזותי שלך. בעידן הדיגיטלי המתקדם הזה, מיתוג חזותי הוא כלי חשוב וחיוני ליצירת החוויה הקמעונאית בקרב הלקוחות שלך בנקודת המכירה.

זה יעזור למותג שלך להיות מוכר יותר. זה גם יאפשר ללקוחות לפתוח בקשר עם העסק שלך. זה מגביר גם את נאמנות המותג.

מיתוג חזותי איכותי ומעוצב יכול ליצור עצירות דחף לא מתוכננות. למעשה, מחקרים רבים מוכיחים שבין 20 ל -45 אחוז ממכירות העסקים נובעים ממכירות דחף.

מה כולל מיתוג חזותי לעסקים

כדאי להיזהר מלשמור על מיתוג מינימלי.  תן לחוויית הלקוח להכתיב את מספר השלטים, הפרסומים שאתה זקוק להם, החל משלטים מוארים חיצוניים, מדבקות חלון ראווה, סטנדים בולטים, וכלה במיתוג פנים. אל תתפשרו על חווית הלקוח כי אתם מרגישים שאתם צריכים להתאים לקו עיצובי מסוים.

כאשר מיתוג חזותי חיצוני כגון שילוט בחוץ משלים עם עיצוב מציאת דרך, החשיפה למותג גוברת. התוצאה היא הזדמנויות גדולות יותר לרכישת לקוחות חדשים ולקנייה חוזרת. באופן דומה, שילוט לקוי או באיכות נמוכה יכול להרתיע את הלקוחות מלהיכנס לעסק שלך.

זו הסיבה שיש לבצע מיתוג במקומות הנכונים. דלפק הקופה, למשל, יכול להפנות לקוחות ולעורר רכישות נוספות. פתרונות מיתוג שונים המציעים מסרים דינמיים גורמים לעלייה דרמטית במכירות בנקודת המכירה. 

מיתוג חזותי לעסקים באמצעות חברת חזיקד"מ

באמצעות מיתוג חזותי נכון  , יכול בעל העסק לבסס את מעמדו בשוק התחרותי ולייצר בידול שיגרום לקהל לקוחותיו להישאר נאמן לאורך זמן. מיתוג חזותי נכון אינו תהליך פשוט, אך באמצעות חברה מקצועית ומנוסה, ניתן לעשות זאת, להצליח ולהגיע אל המטרות.

במידה שאתם מעוניינים למתג את העסק שלכם באמצעות מיתוג חזותי בצורה מוצלחת וליהנות מכל היתרונות של ביצוע מקצועי, אתם מוזמנים לפנות אל החברה שלנו – חזיקד"מ. החברה שלנו מתמחה במיתוג חזותי לעסקים ומספקת ייעוץ מקצועי למגוון בעלי עסקים.

במהלך 32 שנות פעילותינו רכשנו ידע נרחב בעולם המיתוג והתוצאות של עבודתנו מדברות בעד עצמן. העובדים היצירתיים שלנו, הנאמנות, המרץ, הניסיון והיחס האישי שאנו נותנים לכל אחד מלקוחותינו, מאפשרים לנו למצוא את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר עבור כל לקוח.

אתם מוזמנים לפנות אלינו, לשאול כל שאלה ולקבל מענה מהיר, איכותי ואדיב. נשמח לסייע לכם למתג את העסק שלכם וליהנות מהפירות של מיתוג איכותי!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
לוגו של וואטסאפ שלח אלינו הודעה ותענה בהקדם!