מיתוג חזותי לחנויות

מיתוג חנויות – מיתוג חזותי לחנויות

כשבעלי עסקים פותחים חנות או עסק פיזי באחד מרחובות העיר או בקניונים שונים ברחבי הארץ, המטרה העיקרית שלהם היא לגרום ללקוחות שמסתובבים בחוץ להיכנס אל החנות ולבצע רכישה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מיתוג חזותי לחנות. יצירת מיתוג חנויות שיסקרן וימשוך את העין של אנשים אקראיים שמסתובבים ברחוב או בקניון.

בארצות הברית ניתן לראות שבעלי חנויות שונות בוחרים להשתמש באמצעי מיתוג פיזיים ומוחצנים כמו אנשים שמסובבים שלט גדול עם שם החנות, אנשים המחופשים לבובות ענקיות שקשה להתעלם מהן או אמצעים אחרים כמו שלטים גדולים וזוהרים ובובות גומי שזזות ברוח.

 

בארץ שיטת המיתוג הזו נחשבת לאגרסיבית, וכל מיצג המוני כזה יכול לגרום את הפעולה ההפוכה עבור הלקוחות – שהיא דחייה והתעלמות מהצורה המעט בוטה והמכירתית הזו. אז כיצד בעלי עסקים בארץ יכולים למתג את החנות שלהם באופן בולט אך שאינו מנקר עיניים? בשורות הבאות נדבר על כל האפשרויות של מיתוג חנויות.

 

אפשרויות של מיתוג חזותי לחנויות – מיתוג חנויות

ישנם דרכים שונות בהן חנויות יכולות למתג את עצמן וכך למשוך את הלקוחות הנכונים לעסק. אחת מהן היא באמצעות שילוט פנים או שילוט חיצוני, מדבקות ממותגות המיושמות על גבי חלונות הראווה. מכיוון שלרוב החנויות הפיזיות יש חלון ראווה המציג כלפי חוץ את המוצרים שקיימים בחנות, הרי זה מתבקש להציג את מה שקורה בתוך החנות באמצעות מדבקות צבעוניות ומושכות שיגרמו ללקוחות להימשך אל החנות.

 

כדי שהמדבקות יעניקו את המיתוג המתאים, עליהן להציג את הקונספט והאופי של החנות עוד לפני שהלקוח חוצה את דלת הכניסה. משום כך כדאי לשלב את לוגו העסק על גבי החלונות, יחד עם אלמנטים נוספים ומשחק של צבעים שיבלוט לעין. 

 

מיתוג שימשוך לקוחות אל החנות

בכל  מה שקשור למיתוג חנויות, כדי שהמיתוג החזותי ימשוך לקוחות, יש לחשוב קודם כל על המסר שהמיתוג יעביר ועל הצורך של הלקוחות כדי שהם יבחרו להיכנס אל החנות ולבצע רכישה בסופו של דבר. כמובן שבנוסף יש לקחת בחשבון כי המיתוג יענה על הצורך של החנות, והוא לפנות אל הלקוחות הנכונים ולגרום להם להרגיש שהם זקוקים למוצרים או לשירות שהיא מציעה.

 

לדוגמה חנות משקאות אלכוהוליים צריכה להעביר את המסר הנכון כלפי קהל יעד בוגר, ולא לנערים או ילדים. לכן המיתוג המתאים בעזרת מדבקות ממותגות יכלול את מבחר המשקאות שיש לחנות להציע, בנוסף למחירים אטרקטיביים או הנחות שוות שהלקוחות המזדמנים שעוברים מחוץ לחנות לא ירצו לפספס.

 

מיתוג חנויות שיותיר זיכרון מיוחד

נוסף על המשיכה של הלקוחות אל תוך החנות, העיצוב החזותי נועד גם כדי להשאיר זיכרון מיוחד אצל עוברי אורח שחולפים על פני החנות. מיתוג חלונות ראווה באמצעות מדבקות ממותגות על גבי החלונות עם סלוגנים מנצחים, תמונות מעניינות או איורים מסקרנים יכולים להיחרט בראשם של עוברי האורח במקום גם אם אינם זקוקים למוצר או לשירות של החנות באותו זמן נתון. כך שלטווח הרחוק הם יזכרו מיד בחנות המעניינת שהם נתקלו בה כשהם יזדקקו לדבר מה מהחנות, או אפילו כשמכרים שלהם ישאלו אם הם מכירים חנות רלוונטית.

 

לסיכום, אין ספק כי מיתוג חזותי לחנויות יכול למנף את יתרונות והצלחת העסק, ולמשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שיבצעו רכישה חד פעמית או אפילו יהפכו להיות לקוחות קבועים.

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial